KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

foldable instructions

Polish translation: Instrukcja skladanej podstawki


23:32 Dec 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Monitor LCD
English term or phrase: foldable instructions
Foldable Base Instructions

I tu następują Step1, Step2, step3, przy których są rysunki, które mi jednak dla oszczędności wycięto.

Całość dokumentu dotyczy instrukcji dla monitora ciekłokrystalicznego. W instrukcji znajdują sie kolejno środki ostrożności, funkcje, opis czyszczenia, opis działania wszelkich przycisków, no i wspomniane "Foldable Base Instruction".
barwin
Polish translation:Instrukcja skladanej podstawki
Explanation:
...przypuszczam
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
Coś takiego poszło. W końcu dosłano mi zdjęcia.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Instrukcja skladanej podstawkiMacieks
3składana instrukcja podstawowaWitold Raczynski


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
składana instrukcja podstawowa


Explanation:
nie wiem, czy to o to chodzi, ale wielu producentów do produktów dołącza podstawowe informacje w małej instrukcji na jednej składanej kartce oraz dużą książkową instrukcję.

pozdrawiam

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 124
Grading comment
Akurat w tym przypadku pidzej miał rację, ale nie podał odp.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: ta zwykle zwie się "easy guide to..." a nie foldable base instruction jednak
1 day 14 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Akurat w tym przypadku pidzej miał rację, ale nie podał odp.

10 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Instrukcja skladanej podstawki


Explanation:
...przypuszczam

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281
Grading comment
Coś takiego poszło. W końcu dosłano mi zdjęcia.