KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

high torque reaction

Polish translation: wysoka wartość momentu obrotowego oddziałującego na operatora (dot. wiercenia w ceglanych ścianach)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high torque reaction
Polish translation:wysoka wartość momentu obrotowego oddziałującego na operatora (dot. wiercenia w ceglanych ścianach)
Entered by: Andrzej Mierzejewski

10:25 Dec 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: high torque reaction
Be aware of the high torque reaction when drilling especially when drilling masonry- wiem o co chodzi ale nie bardzo wiem jak ujac reaction - zjawisko?, ale to nie techniczne , pominąć
magdat
wysoka wartość momentu obrotowego oddziałującego na operatora...
Explanation:
...szczególnie podczas wiercenia ścian murowanych? tynków? (nie mam pewności, jak to ująć).
Najpewniej ze względu na wysoki wsp. tarcia wiertła o materiał.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
to jest najbliższe
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wysoka wartość momentu obrotowego oddziałującego na operatora...
Andrzej Mierzejewski
3(wysoka / duża) reakcja momentu obrotowego
bartek
3reakcja na wysoki moment obrotowy
Maciej Andrzejczak
1mocne odbicie momentu obrotowegojamajka


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reakcja na wysoki moment obrotowy


Explanation:
tak bym to widział

MA 20 do wszystkich prac: zakres obrotów 1.000-30.000/min, wysoki moment obrotowy, moc pobierana 150 W, szczotkowy, waga prostnicy 290 g, rodzaj sterownika
www.serwmed.nysa.pl/protetyka.htm - 31k -

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(wysoka / duża) reakcja momentu obrotowego


Explanation:
Słownik NT

Inside CTA Space System's High Torque Reaction/Momentum Wheel is an innovative flywheel/bearing arrangement that allows the entire rotating system to be balanced after it is assembled.


http://www.sti.nasa.gov/tto/spinoff1997/t3.html


    Reference: http://www.sti.nasa.gov/tto/spinoff1997/t3.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wysoka wartość momentu obrotowego oddziałującego na operatora...


Explanation:
...szczególnie podczas wiercenia ścian murowanych? tynków? (nie mam pewności, jak to ująć).
Najpewniej ze względu na wysoki wsp. tarcia wiertła o materiał.


Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781
Grading comment
to jest najbliższe
dziekuje

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
mocne odbicie momentu obrotowego


Explanation:
???

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106