KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

line drawing

Polish translation: rysunek liniowy


14:35 Dec 9, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: line drawing
line drawing attached for clarity - chodzi o rys, urządzenia
magdat
Polish translation:rysunek liniowy
Explanation:
albo szkic
dla podkreślenia, że nie grafika/zdjęcie?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
rysunek, szkic tak jak mowia andrzej i leff, tu w kontekscie bardziej mi pasował szkic, bo rysunki byly inne, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rysunek liniowy
Andrzej Lejman
4rysunek
leff
4rysunek szrafowany
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rysunek szrafowany


Explanation:
Oxford

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: mam wrażenie, że to kolejne przegięcie Oxfordu. Szrafowanie to technika stosowana głównie w heraldyce, a tu chodzi o rysunek maszynowy
5 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rysunek liniowy


Explanation:
albo szkic
dla podkreślenia, że nie grafika/zdjęcie?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
rysunek, szkic tak jak mowia andrzej i leff, tu w kontekscie bardziej mi pasował szkic, bo rysunki byly inne, dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jamajka
23 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rysunek


Explanation:
IMHO wystarczy

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240