KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

center differential

Polish translation: centralny mechanizm różnicowy


10:22 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motoryzacja
English term or phrase: center differential
kontekst motoryzacyjny, wyliczanka
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:centralny mechanizm różnicowy
Explanation:
... Napęd: stały na obie osie, skrzynia biegów czterobiegowa, dwustopniowy
reduktor LT95, centralny mechanizm różnicowy z ręczną blokadą. ...
www.landrover.pl/s3stage1/tech.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki. Odpowiedzi identyczne, kto pierwszy ten lepszy :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2centralny mechanizm różnicowy
bartek
4centralny mechanizm różnicowy
Romuald Pawlikowski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
centralny mechanizm różnicowy


Explanation:
... Napęd: stały na obie osie, skrzynia biegów czterobiegowa, dwustopniowy
reduktor LT95, centralny mechanizm różnicowy z ręczną blokadą. ...
www.landrover.pl/s3stage1/tech.htm


    Reference: http://www.landrover.pl/s3stage1/tech.htm
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzięki. Odpowiedzi identyczne, kto pierwszy ten lepszy :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Froelich
1 hr

agree  TomaszD
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
centralny mechanizm różnicowy


Explanation:
ma trzy podstawowe położenia: H, NiLw jednej linii, przy czym na każdej ruchem
dźwigni do siebie można zablokować centralny mechanizm różnicowy.

Centralny mechanizm różnicowy i wielkie boczne reduktory epicykloidalne.
Nowe przednie mosty napędowe Max. kąt skrętu 50°.


    Reference: http://www.off-road.pl/faq/skrzynia_rozdzielcza.php3
    www.tankpol.com.pl/maszyny_rolnicze/ ciagnik/seria_90.html
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713