KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

head clearance

Polish translation: przestrzeń nad głową


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:head clearance
Polish translation:przestrzeń nad głową
Entered by: Romuald Pawlikowski

11:33 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motoryzacja
English term or phrase: head clearance
kontekst motoryzacyjny, wyliczanka


Czy może chodzi o "prze¶wit od głowy do sufitu? " :)
Piotr Bienkowski
Poland
przestrzeń nad głową
Explanation:
Współczynnik oporu czołowego, 0,370. Wymiary wewnętrzne. Przestrzeń nad głową, 936 mm. Przestrzeń na nogi, 1085 mm. Szerokość na poziomie ramion, 1338 mm

Troche mi ta przestrzeń podawana w mm nie brzmi, ale...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 13:14:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Floor board dropped 2\" for more interior head clearance. All leather interior and seats...

performanceunlimited.com/classifieds/vehicles.html

Jak widać termin head clearance może być stosowany zamiennie z headroom...
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prześwit ponad głową
Andrzej Lejman
4przestrzeń nad głową
Romuald Pawlikowski


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prześwit ponad głową


Explanation:
na przykład

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TomaszD
52 mins

neutral  pidzej: wcale nie wiem czy chodzi o głowę czy np. glowice lub jeszcze co inne
1 hr

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przestrzeń nad głową


Explanation:
Współczynnik oporu czołowego, 0,370. Wymiary wewnętrzne. Przestrzeń nad głową, 936 mm. Przestrzeń na nogi, 1085 mm. Szerokość na poziomie ramion, 1338 mm

Troche mi ta przestrzeń podawana w mm nie brzmi, ale...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 13:14:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Floor board dropped 2\" for more interior head clearance. All leather interior and seats...

performanceunlimited.com/classifieds/vehicles.html

Jak widać termin head clearance może być stosowany zamiennie z headroom...


    Reference: http://www.chrysler.pl/index_crossfire.php?action=d_tech
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: nie brzmi bo liczona od siedziska chyba; ale to zwykle nazywają i tak headroomem, nie żadnym klirensem; może to zupełnie coś innego?
1 hr
  -> racja, faktycznie head clearance to raczej bardziej pasuje do cylindrów