KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

auto-speed control lever

Polish translation: dźwignia/drążek automatycznej regulacji prędkości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:auto-speed control lever
Polish translation:dźwignia/drążek automatycznej regulacji prędkości
Entered by: Romuald Pawlikowski

11:48 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motoryzacja
English term or phrase: auto-speed control lever
kontekst motoryzacyjny, wyliczanka
Piotr Bienkowski
Poland
dźwignia/drążek automatycznej regulacji prędkości
Explanation:
ASCD - Automatic Speed Control Device
aktywana (automatyczna regulacja prędkości pojazdu)

Poradnik Serwisowy Nr 5/2002
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dźwignia/drążek automatycznej regulacji prędkości
Romuald Pawlikowski
3 +1dźwignia tempomatu
Andrzej Lejman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dźwignia tempomatu


Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 11:53:56 (GMT)
--------------------------------------------------

dźwigienka, albo ramię
może tak lepiej

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
1 hr

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dźwignia/drążek automatycznej regulacji prędkości


Explanation:
ASCD - Automatic Speed Control Device
aktywana (automatyczna regulacja prędkości pojazdu)

Poradnik Serwisowy Nr 5/2002

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TomaszD
19 mins

agree  Wojciech Froelich
26 mins