KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

RV meter

Polish translation: obrotomierz


13:48 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motoryzacja
English term or phrase: RV meter
kontekst motoryzacyjny, wyliczanka
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:obrotomierz
Explanation:
po prostu
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4licznik RVkrzyna
4obrotomierz
Andrzej Lejman


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obrotomierz


Explanation:
po prostu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: ten zwykł być nazywany rev counter: RV meter to może miernik pojazdu rekreacyjnego? ;-)
28 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
licznik RV


Explanation:
Rzeczywiście, jak sugeruje pidzej RV pochodzi prawdopodobnie od recreation vehicle. Ogólnie, taki licznik do gadżet montowany w samochodach dla snobów typu mitsubishi pajero. Łączy w sobie barometr, wysokościomierz i licznik prędkości obrotu kół. (Tylko Japończycy wiedzą po co kierowcy znajomość takich danych w czasie jazdy.)


krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251