KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

tripmeter

Polish translation: licznik przebiegu dziennego / licznik długości trasy


14:10 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motoryzacja
English term or phrase: tripmeter
kontekst samochodowy, wyliczanka
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:licznik przebiegu dziennego / licznik długości trasy
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1licznik przebiegu dziennego / licznik długości trasy
Andrzej Lejman
4rejestrator Tripmeter
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
licznik przebiegu dziennego / licznik długości trasy


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: przebiegu d.
14 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rejestrator Tripmeter


Explanation:
mogę nie mjieć racji, ale jest też i taka możliwość

TRIPMETER 2000 to rejestrator wielkości opisujących przebieg trasy pojazdu samobieżnego (prędkość, pokonany dystans, obroty silnika, zużycia paliwa, itd.)

Rejestrator TripMeter, określany dalej jako 'rejestrator' jest urządzeniem elektronicznym zbudowanym w oparciu o technikę mikroprocesorową. Jako źródła danych może wykorzystywać zarówno cyfrowe jak i analogowe źródła sygnałów będące standardowym wyposażeniem monitorowanego pojazdu lub też stanowiące uzupełnienie/rozszerzenie konstrukcji fabrycznej.

http://www.interhome.com.pl/funkcjonalnosc.html


    Reference: http://www.interhome.com.pl/funkcjonalnosc.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: tak, ale to nazwa własna utworzona z nazwy pospolitej i raczej nie ma zastosowania w tej wyliczance. Wiem tylko, że obok licznika kilometrów mam przełacznik "total/trip".
2 mins