KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

stall test

Polish translation: próba utknięcia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stall test
Polish translation:próba utknięcia
Entered by: amat

15:58 Dec 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / automotive - transmission
English term or phrase: stall test
one of the standard tests for automatic transmission

Stall test's purpose is to inspect overall performance of A/T and engine by measuring the stall speed in "D" and "R" range
Romuald Pawlikowski
próba utknięcia
Explanation:
przeprowadzane również w maszynach budowlanych i odnotowywane w danych technicznych
Selected response from:

amat
Grading comment
Dziękuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5próba utknięciaamat
3test wydajności skrzyni biegów/test ciśnieńchris1000


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
test wydajności skrzyni biegów/test ciśnień


Explanation:
Automatyczna skrzynia biegow, sterowanie

9-2.pdf (narzędzia specjalne)
9-4.pdf (TABELA USTEREK - HYDRAULIKA)
9-8.pdf (test drogowy - opis)
9-10.pdf (test drogowy - cd., Spradzenie ciœnień w układzie)
9-16.pdf (ciœnienia - cd., Stall Speed test)
9-17.pdf (Olej , wymiana, sprawdzenie)
9-20.pdf (narzędzia specjalne)
9-22.pdf (Rozmieszczenie komponentów)
9-24.pdf (Rozmieszczenie komponentów - cd., Schemat elektryczny układu)
9-28.pdf (SAMODIAGNOSTYKA ECU SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ, KODY BŁĘDÓW)
9-30.pdf (KODY BŁĘDÓW - cd, procedura - Sprawdzenie ECU A/T)



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 16:08:54 (GMT)
--------------------------------------------------

moze test ciśnieniowy :):):)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 16:09:23 (GMT)
--------------------------------------------------

dolkadnie STall speed test to jest test ciśnienia w skrzyni biegów


    Reference: http://www.google.pl/search?q=cache:0yifOEEXQXcJ:www.altech....
chris1000
Poland
PRO pts in pair: 7

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
próba utknięcia


Explanation:
przeprowadzane również w maszynach budowlanych i odnotowywane w danych technicznych

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869
Grading comment
Dziękuje