KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Warranty void if cover is removed.

Polish translation: Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji


05:56 Dec 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Warranty void if cover is removed.
Cz. III - formułka
Oznakowanie lasera:
"No user serviceable parts inside.
Refer servicing to qualified service personnel.
Warranty void if cover is removed."
Barbara Piela
Polish translation:Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji
Explanation:
Cover jest z natury elementem obudowy, więc bez wiekszego ryzyka można napisać jak wyżej.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 10:29:06 (GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Excel 10 Chilled Ceiling Installation Instructions
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... przypisanie pinów: 1. Zasilanie (14...36 Vdc) 2. WARN (wyjście \"ostrzeżeń\"; max.prąd
obciążenia:20 mA) Uwaga: Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji ...
www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_budynkow/ automatyka/Ps_pst_iip.pdf

Tom\'s Hardware Guide Pamięci masowe: USB 2.0 rozwiązaniem ...
... Western Digital). Ceny są jednakże słone, a otwarcie obudowy celem
wymiany dysku może prowadzić do utraty gwarancji. Co więcej ...
www.pl.tomshardware.com/storage/20030116/

Tom\'s Hardware Guide Zrób to sam: Duża moc dla wymagających ...
... na swoje miejsce. Pamiętajcie jednak, że otwarcie obudowy zasilacza
powoduje utratę gwarancji producenta. Trzeba także pamiętać ...
www.pl.tomshardware.com/howto/20030609/ power_supplies-06.html

[PDF] TV TUNER WINFAST 2000 XP
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
TV TUNER WINFAST 2000 XP Uwaga, otwarcie obudowy komputera moż e powodować utratę
gwarancji - W takim wypadku należ y powierzyć montaż specjalizowanemu ...
sklep.benchmark.pl/pliki/t/tunleadwf2000xp/ tunleadwf2000xp.pd

itd, itp.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Wybieram wersje z obudowa.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji
Andrzej Lejman
3 +3nizej
Himawari
4otwarcie urządzenia / zerwanie plombypidzej


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
warranty void if cover is removed.
otwarcie urządzenia / zerwanie plomby


Explanation:
powoduje unieważnienie gwarancji

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 14 mins (2003-12-13 08:10:50 GMT)
--------------------------------------------------

naruszenie zabezpieczeń też

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
warranty void if cover is removed.
nizej


Explanation:
Jezeli napis ten znajduje sie na czesci, ktorej nie wolno otwierac, mozna i bardziej doslownie:
Zdjecie tej pokrywy powoduje unieważnienie gwarancji.

Ale tlumacz na ogol nie wie, gdzie konkretnie znajduje sie napis :(

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elzbieta: bez "tej", bo rzeczywiście nie wiadomo, gdzie ten napis będzie
45 mins

agree  leff: bez 'tej' i raczej 'utratę gwarancji'
1 hr

agree  medyk: jak wyżej: "utratę"
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji


Explanation:
Cover jest z natury elementem obudowy, więc bez wiekszego ryzyka można napisać jak wyżej.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-13 10:29:06 (GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Excel 10 Chilled Ceiling Installation Instructions
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... przypisanie pinów: 1. Zasilanie (14...36 Vdc) 2. WARN (wyjście \"ostrzeżeń\"; max.prąd
obciążenia:20 mA) Uwaga: Otwarcie obudowy powoduje utratę gwarancji ...
www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_budynkow/ automatyka/Ps_pst_iip.pdf

Tom\'s Hardware Guide Pamięci masowe: USB 2.0 rozwiązaniem ...
... Western Digital). Ceny są jednakże słone, a otwarcie obudowy celem
wymiany dysku może prowadzić do utraty gwarancji. Co więcej ...
www.pl.tomshardware.com/storage/20030116/

Tom\'s Hardware Guide Zrób to sam: Duża moc dla wymagających ...
... na swoje miejsce. Pamiętajcie jednak, że otwarcie obudowy zasilacza
powoduje utratę gwarancji producenta. Trzeba także pamiętać ...
www.pl.tomshardware.com/howto/20030609/ power_supplies-06.html

[PDF] TV TUNER WINFAST 2000 XP
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
TV TUNER WINFAST 2000 XP Uwaga, otwarcie obudowy komputera moż e powodować utratę
gwarancji - W takim wypadku należ y powierzyć montaż specjalizowanemu ...
sklep.benchmark.pl/pliki/t/tunleadwf2000xp/ tunleadwf2000xp.pd

itd, itp.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Wybieram wersje z obudowa.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
1 hr

agree  Astro Jaroslaw Rutkowski
2 hrs

agree  chris1000
6 hrs

agree  Michalski
2 days 9 hrs