KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

radiation when open and interlock defeated

Polish translation: Widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy otwartej obudowie i wyłączonym zabezpieczeniu


07:56 Dec 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Oznakowanie lasera
English term or phrase: radiation when open and interlock defeated
Naklejka (brak rysunku)

visible and invisible laser radiation when open and interlock defeated.
Barbara Piela
Polish translation:Widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy otwartej obudowie i wyłączonym zabezpieczeniu
Explanation:
"zabezpieczenie" albo "blokada" podobają mi się najbardziej jako możliwości tłumaczenia "interlock"
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dzieki!
Zmienilam poczatek na "widzialne i niewidzialne".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy otwartej obudowie i wyłączonym zabezpieczeniu
Andrzej Mierzejewski
4widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy odzbrojonej blokadzie
Monika Pilecka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy odzbrojonej blokadzie


Explanation:
.

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Odzbrojonej? brrrrrr.....
4 hrs
  -> co chce Pan przez to wyrazić?

neutral  SATRO: Sorry, trafiłem na to pytanie przypadkiem szukając interlocka do tłumaczenia niemieckiego :) Odzbrojonej można użyć wyłącznie do lasera przemysłowego - do CD NIGDY!!!
391 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Widoczne i niewidoczne promieniowanie laserowe przy otwartej obudowie i wyłączonym zabezpieczeniu


Explanation:
"zabezpieczenie" albo "blokada" podobają mi się najbardziej jako możliwości tłumaczenia "interlock"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781
Grading comment
Dzieki!
Zmienilam poczatek na "widzialne i niewidzialne".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
6 hrs

agree  Macieks
1 day 7 hrs

agree  SATRO
390 days