KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

plug adaptor

Polish translation: Złącze pośrednie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: plug adaptor
Polish translation:Złącze pośrednie
Entered by: Himawari

19:10 Dec 15, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / stosowany w sprzecie audio
English term or phrase: plug adaptor
sprzęt audio-wideo.
Czy to ma polska nazwe poza "przejsciowka"? Wolalabym cos, co by lepiej wygladalo na pismie, tym bardziej, ze jest to "plug adaptor" ktory ma swoja, zastrzezona przez firme nazwe.
Himawari
Poland
Złącze pośrednie
Explanation:
21 trafień w guglu, jeżeli licytujemy :-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziekuje. Najbardziej pasowalo w kontekscie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1redukcjamedyk
5Złącze pośrednie
Andrzej Mierzejewski
4adapter do wtyczki
bartek
2 +2wtyk przejsciowy
Jerzy Czopik


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
wtyk przejsciowy


Explanation:
nawet sie gugluje (tylko 5 razy), ale moze pojawi sie lepsza propozycja, ja nie pamietam nic, poza "przejsciowka"

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Macieks
32 mins

neutral  medyk: co do meritum - wolę moją propozycję, ale "gugluje" mnie zachwyciło - pozdrawiam :)
45 mins
  -> co do metirum - nie bede sie spieral; a co do "guglowania" - podziekowania nie mnie, ale chyba Uwemu sie naleza (AFAIR)

agree  Arkadiusz Witek
3008 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
redukcja


Explanation:
np. redukcja BNC-TNC

a poza tym adapter zł±cza

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-15 20:11:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Dla hydraulików:

http://www.dipol.com.pl/sklep/e5105.htm
http://www.wszystko.pl/auction.php?auction_id=6627
http://www.unipol.torun.pl/trojnik_1.html
http://www.dak.com.pl/rozne.htm
http://www.laro.com.pl/index.php?action=sklep&g=95
itd.

medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzyna
22 mins

neutral  Andrzej Lejman: redukcja bardziej kojarzy się z hydrauliką, niż z AV
35 mins
  -> ostrożnie ze skojarzeniami, termin jest powszechnie stosowany przez fachowców od AV, proszę nieco poguglować (nb. bardzo ładne słowo, podziękowania dla J. Czopika)

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adapter do wtyczki


Explanation:
http://slownik.kargul.net/entry/16957.html


    Reference: http://slownik.kargul.net/entry/16957.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Złącze pośrednie


Explanation:
21 trafień w guglu, jeżeli licytujemy :-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781
Grading comment
Dziekuje. Najbardziej pasowalo w kontekscie.