KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

dead spot

Polish translation: martwy punkt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dead spot
Polish translation:martwy punkt
Entered by: Himawari

20:46 Dec 15, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / audio systems
English term or phrase: dead spot
przekaznik sygnalow audio, na obszarze zasiegu wystepuja "dead spots". "Martwe punkty" nie chca sie wyguglowac, moze to sie inaczej mowi po polsku?
Himawari
Poland
martwe punkty
Explanation:
Tzn zostawilbym wlasnie tak
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
Dziekuje. To mnie przekonalo :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8martwe punktyMacieks
2 -1punkt nieczułości
bartek


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
punkt nieczułości


Explanation:
dead zone to strefa nieczułości, która się gugluje

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: "strefa nieczułości" dotyczy parametrów urządzenia (np. odbiornika radiowego), a nie parametrów pola elektromagnetycznego
11 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
martwe punkty


Explanation:
Tzn zostawilbym wlasnie tak

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281
Grading comment
Dziekuje. To mnie przekonalo :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: gugluja czy nie gugluja, ale chyba kazdy zrozumie
11 mins

agree  TomaszD
17 mins

agree  barwin
50 mins

agree  leff
1 hr

agree  Monika Pilecka
2 hrs

agree  Romuald Pawlikowski
2 hrs

agree  joannap
2 hrs

agree  Agnieszka Hayward: ej tam, gugiel... zdecydowanie tak! (lub - słowotwórstwo uwarunkowane kontekstem - głuche punkty :o))
4 hrs
  -> jak zawsze oryginalnie :) dzieki indywidualne i zbiorowe