KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

housing service center

Polish translation: administracja/zarząd budynków mieszkalnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:housing service center
Polish translation:administracja/zarząd budynków mieszkalnych
Entered by: Julcia

12:04 Dec 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: housing service center
również wyrwane z kontekstu, chociaż ma sie znajdowac na terenie bazy morskiej, nie mam pojecia czym taka instytucja się zajmuje
Julcia
administracja / zarząd budynków mieszkalnych
Explanation:
mniej więcej
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję bardzo, to będzie najlepsze, neutralne rozwiązanie, zwłaszcza, że nie mam na temat tej instytuacji żadnych bliższych informacji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4administracja / zarząd budynków mieszkalnych
Andrzej Lejman
3centrum usług kwaterunkowychjamajka


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
administracja / zarząd budynków mieszkalnych


Explanation:
mniej więcej

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziękuję bardzo, to będzie najlepsze, neutralne rozwiązanie, zwłaszcza, że nie mam na temat tej instytuacji żadnych bliższych informacji

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
centrum usług kwaterunkowych


Explanation:
j

sprawdz w kontekscie czy chodzi o kwaterunek czy o magazyny, bo housing moze tez dotyczyc magazynowania...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-16 12:17:23 (GMT)
--------------------------------------------------

ośrodek zakwaterowania ?

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106