KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

USB Interface receiver

Polish translation: odbiornik ze złączem USB


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:USB Interface receiver
Polish translation:odbiornik ze złączem USB
Entered by: barwin

23:56 Dec 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / gamepad
English term or phrase: USB Interface receiver
funkcja bezprzewodowego gamepada
barwin
odbiornik ze złączem USB
Explanation:
Bezprzewodowy gamepad kontaktuje się z odbiornikiem radiowo, a odbiornik jest podłączony do złącza USB komputera.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1odbiornik ze złączem USB
Andrzej Lejman
4odbiornik interfejsu USB
Anna Korzeniowska-Bihun
2złacze USBjamajka


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odbiornik interfejsu USB


Explanation:
S.M.H.Collin, C.Głowiński: Słownik Komputerów i Internetu. + własne doświadczenie

USB - Universal Serial Bus - tego skrótu nie tłumaczy się na polski

Anna Korzeniowska-Bihun
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: nie istnieje cos takiego, jak "odbiornik interfejsu", bo interfejs to fizyczne złącze (w tym przypadku). Nie można "odbierać złącza".
7 hrs

agree  bertram: jak najbardziej może istnieć "odbiornik interfejsu" - wtedy chodzi o układ (w szczególności układ scalony) lub blok funkcjonalny pełniący rolę odbiornika danego interfejsu (np. USB, RS-232 itd.)
131 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odbiornik ze złączem USB


Explanation:
Bezprzewodowy gamepad kontaktuje się z odbiornikiem radiowo, a odbiornik jest podłączony do złącza USB komputera.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1 hr

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
złacze USB


Explanation:
moze po prostu tak?

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106