KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

component re-engineering

Polish translation: przykłady/próbki, gdzie zastosowano metody inżynierii odwrotnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:component re-engineering
Polish translation:przykłady/próbki, gdzie zastosowano metody inżynierii odwrotnej
Entered by: jamajka

02:06 Dec 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: component re-engineering
chodzi o komponenty urzadzeń
w marketingu pojawia sie re inzynieria komponentów, ale nie jestem przekonana do zastosowania tego w tym kontekscie- tu chodzi o
podaje kontekst :
we manufacture new.. from re-engineered customer supplied samples
magdat
przykłady/próbki, gdzie zastosowano metody inżynierii odwrotnej
Explanation:
albo tak jak pisalas reinżynieria
Selected response from:

jamajka
Grading comment
majac na uwadze calosc tekstu, to mi tu lepiej pasowało, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozpracowanie komponentu / odtworzenie komponentu
bartek
4przykłady/próbki, gdzie zastosowano metody inżynierii odwrotnejjamajka


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przykłady/próbki, gdzie zastosowano metody inżynierii odwrotnej


Explanation:
albo tak jak pisalas reinżynieria

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106
Grading comment
majac na uwadze calosc tekstu, to mi tu lepiej pasowało, dziekuje

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozpracowanie komponentu / odtworzenie komponentu


Explanation:
na podstawie tego, co klient dostarczy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743