KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

reverse engineer

Polish translation: techniki odwracania


06:05 Dec 17, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: reverse engineer
WE reverse engineer and manufacture complete diaphragm and nozle assemblies incorporating modifications to the original design if required.

z grubsza chodi tu o remont i regeneracje ale to nie jest słowo na reverse engineer
magdat
Polish translation:techniki odwracania
Explanation:
reverse engineering reinżynieria, techniki odwracania, inżynieria odwrotna, inżynieria wsteczna (m.in. deasemblacja)
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
wlasnie o to chodzi o dezaasemblacje i odtworzenie elementu zgodnie z oryginalna specyfikacja klienta, ale nie chodzi tu o obiekty, a remonty i regeneracje cześci turbin , dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4techniki odwracania
Piotr Bienkowski
4sporządznie dokumentacji istniejącego obiektuMichalski
4odtwarzać (dokumentację) / rozpracować
bartek
4odwrotna inżynieriajamajka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odwrotna inżynieria


Explanation:
odtwarzanie dokumentacji z gotowego produktu

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odtwarzać (dokumentację) / rozpracować


Explanation:
było i zawsze zależało od kontekstu
odtwarzanie kodu źródłowego (z kodu wynikowego)
odtworzenie dokumentacji (techniczną)
rozpracować
rozłożyć / rozkładać (w celu poznania konstrukcji)

http://www.proz.com/?sp=h&id=243641&keyword=reverse
http://www.proz.com/?sp=h&id=422765&keyword=reverse
http://www.proz.com/?sp=h&id=323962


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sporządznie dokumentacji istniejącego obiektu


Explanation:
Terminu "odwrotna inżynieria" bym nie używał, nie chodzi tu bowiem o inżynierię, a właśnie o sporządzenie dokumentrajci istniejącego obiektu (może dodać ex post?)

Michalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 28

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
techniki odwracania


Explanation:
reverse engineering reinżynieria, techniki odwracania, inżynieria odwrotna, inżynieria wsteczna (m.in. deasemblacja)

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
wlasnie o to chodzi o dezaasemblacje i odtworzenie elementu zgodnie z oryginalna specyfikacja klienta, ale nie chodzi tu o obiekty, a remonty i regeneracje cześci turbin , dziekuje