KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

wireless PDA

Polish translation: proponuję połączyć i wymienić razem


15:28 Dec 18, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: wireless PDA
PDA = PDA czy cyfrowy asystent osobisty? I znowu wireless....
Ten napis ma byc umieszczony na scianie w pokoju z laserem:

Do not operate any wireless electronic devices in this room such as cellular phones, wireless PDA’s, wireless laptop computers, 2-way radios, etc.
Barbara Piela
Polish translation:proponuję połączyć i wymienić razem
Explanation:
dla logiki i 100% jasności:

takich jak ... przenośne komputery (notebooki, laptopy, palmtopy, PDA) z modułem łączności bezprzewodowej

Ktoś, kto to pisał, rozumie, skąd płynie zagrożenie, ale nie ma zbytniego pojęcia pojęcia o samym sprzęcie.

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo Wszytkim!
Zdecydowanie skorzystam z propozycji Pana Andrzeja.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4organizer elektroniczny
Elzbieta
4proponuję połączyć i wymienić razem
Andrzej Lejman
4palmtop
leff
4bezprzewodowy komputer kieszonkowy, notes elektroniczny
bartek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wireless pda
bezprzewodowy komputer kieszonkowy, notes elektroniczny


Explanation:
w sieci chodzi też jako PDA
Kiedyś tłumaczyłam też "palmtop" na życzenie klienta

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wireless pda
palmtop


Explanation:
u nas raczej używa się tej nazwy. I nie ma potrzeby dodawania 'bezprzewodowy'

"PDA (Personal Digital Assistant) - Palmtopy"


    Reference: http://www.phys.uni.torun.pl/~duch/Wyklady/komput/w04/Palmto...
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: nie każdy palmtop ma moduł wireless, a tu właśnie o ten moduł chodzi
1 min
  -> jeśli faktycznie takie są, to zgoda - z 'bezprzewodowy' zrezygnować nie można

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proponuję połączyć i wymienić razem


Explanation:
dla logiki i 100% jasności:

takich jak ... przenośne komputery (notebooki, laptopy, palmtopy, PDA) z modułem łączności bezprzewodowej

Ktoś, kto to pisał, rozumie, skąd płynie zagrożenie, ale nie ma zbytniego pojęcia pojęcia o samym sprzęcie.



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje bardzo Wszytkim!
Zdecydowanie skorzystam z propozycji Pana Andrzeja.

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wireless pda
organizer elektroniczny


Explanation:
...notes elektroniczny, albo komputer naręczny (choć to ostatnie osobiście uważam za potworka). Bezprzewodowy można opuścić, bo w pierwszej części zdania jest już wyraźnie powiedziane, że chodzi o urządzenia bezprzewodowe.


    Reference: http://www.for-ever.com.pl/producenci/handspring/
Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 78