KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

non-abrasive detergent

Polish translation: detergent bez dodatków ściernych


19:59 Dec 18, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: non-abrasive detergent
Jakis "nie-szorstki", to znaczy nie powodujacy zadrapan.
Tylko jak to sie nazywa?

Czyszczenie monitora:

If the plastic is dirty, a neutral, non-abrasive detergent may be used.
Do not use an alcohol-based cleaner or polish. Avoid spilling liquid on the monitor.
Barbara Piela
Polish translation:detergent bez dodatków ściernych
Explanation:
tak chyba będzie lepiej
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4detergent bez dodatków ściernych
leff
4płynne środki czyszcząceJoeDeo1984
3nieścierne środki czyszczące
Romuald Pawlikowski


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nieścierne środki czyszczące


Explanation:
Niestety nie mam przykładów na "nieścierne", a jedynie na same ścierne:

... zostanie więc uszkodzona tylko w wypadku uszkodzenia powierzchni samego szkła, na przykład przez ostre przedmioty, ścierne środki czyszczące lub wełnę ...
www.insoglas.pl/news.htm

... więc uszkodzona tylko w przypadku uszkodzenia powierzchni samego szkła, na przykład przez ostre przedmioty, ścierne środki czyszczące lub wełnę stalową ...
www.activglass.com/Pages_poland/About3.html

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
detergent bez dodatków ściernych


Explanation:
tak chyba będzie lepiej

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziekuje bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Macieks
19 mins

agree  barwin
30 mins

agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr

agree  joannap
5 hrs

2521 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płynne środki czyszczące


Explanation:
Moim zdaniem chodzi ty po prostu o środki czyszczące w płynie. Środki w proszku mają właściwości rysujące.

JoeDeo1984
Native speaker of: Native in PolishPolish