KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

ambulance dispatch transmitters

Polish translation: nadajnik łączności dyspozytorskiej z karetkami


02:34 Dec 20, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ambulance dispatch transmitters
Jakos sie to specjalnie nazywa?

Do not locate the CTLM in proximity to any transmitters, such as pager or ambulance dispatch transmitters.
Barbara Piela
Polish translation:nadajnik łączności dyspozytorskiej z karetkami
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nadajnik łączności dyspozytorskiej z karetkami
Andrzej Lejman
4nadajnik dyspozytora karetek
leff


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ambulance dispatch transmitter
nadajnik dyspozytora karetek


Explanation:
tutaj wyraźnie wyszczególnione są te nadajniki, które można spotkać w szpitalu. Bo 'transmitters' odnosi się również do tego 'pager' - chodzi o nadajnik wysyłający sygnał do pagerów lekarzy.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nadajnik łączności dyspozytorskiej z karetkami


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje bardzo!