KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

HD Pass Through

Polish translation: złącze przelotowe sygnału TV wysokiej rozdzielczości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:HD Pass Through
Polish translation:złącze przelotowe sygnału TV wysokiej rozdzielczości
Entered by: Himawari

11:31 Dec 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Audio system
English term or phrase: HD Pass Through
Receiver, dane techniczne.
Czy jest na to jakies polskie okreslenie, czy nie tlumaczyc?
Himawari
Poland
złącze przelotowe sygnału TV wysokiej rozdzielczości
Explanation:
Tak wynika z dostępnych źródeł. Proponuję pozostawić w oryginale z opisem w nawiasie/przypisie.

Na pewno nie chodzi o pominięcie układu barwy dźwięku.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-29 08:31:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Np. tu:
http://www.google.pl/search?q=cache:je2PkZJQrygJ:www.grenzen...

i tu:

http://www.broadcastpapers.com/sigdis/ThalesStreamSwitching0...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję! To tłumaczenie zgadza się merytorycznie z tym, co znalazłam na Guglu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4złącze przelotowe sygnału TV wysokiej rozdzielczości
Andrzej Lejman
3 +1przejście sygnału do stopnia mocy z ominięciem regulatorów barwy/brzmienia
Andrzej Mierzejewski
2 +1pozostawilbym nie przetlumaczone
Jerzy Czopik


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
pozostawilbym nie przetlumaczone


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o bezposrednie przejscie dzwieku od zrodla do stopnia koncowego mocy, z obejsciem calego ukladu korekcji dzwieku.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-28 14:47:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiscie nie dzwieku, a sygnalu :-)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hd pass through
przejście sygnału do stopnia mocy z ominięciem regulatorów barwy/brzmienia


Explanation:
Zgadzam się z J. Czopikiem co do znaczenia terminu, ale proponuję przetłumaczyć, bo mowa polska giętka jest bardziej, niż anglosaska :-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: absolutnie sie zgadzam, tylko brakuje mi tu "HD"...
1 hr
  -> absolutnie się zgadzam na dołączenie "HD" :-)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
złącze przelotowe sygnału TV wysokiej rozdzielczości


Explanation:
Tak wynika z dostępnych źródeł. Proponuję pozostawić w oryginale z opisem w nawiasie/przypisie.

Na pewno nie chodzi o pominięcie układu barwy dźwięku.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-29 08:31:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Np. tu:
http://www.google.pl/search?q=cache:je2PkZJQrygJ:www.grenzen...

i tu:

http://www.broadcastpapers.com/sigdis/ThalesStreamSwitching0...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziękuję! To tłumaczenie zgadza się merytorycznie z tym, co znalazłam na Guglu.