KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

dot matrix display

Polish translation: wyświetlacz z matrycą punktową


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dot matrix display
Polish translation:wyświetlacz z matrycą punktową
Entered by: stake

13:53 Dec 29, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: dot matrix display
wyświetlacz w ciągniku przedstawiający różne funkcje pracy maszyny
stake
Poland
wyświetlacz z matrycą punktową
Explanation:
np. tu:
DOC] Roehlig
Format pliku: Microsoft Word 97 - Wersja HTML
... 4x50 Watt, 2 RCA, RDS, CDR/RW, panel zdejmowany, szeroki wyświetlacz z matrycą
punktową i białą diodą LED, wybór koloru podświetlenia przycisków, DAB ...
www.essa.com.pl/gfx/cenniki/ 111_0kenwood_-_detal_09.2003.doc - Podobne strony

[DOC] Kenwood
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... 4x50 Watt, 1 RCA, RDS, CDR/RW, panel zdejmowany, szeroki wyświetlacz z matrycą
punktową i białą diodą LED, wybór koloru podświetlenia przycisków, DAB ...
www.megawat.pl/product/docs/kenwood_cennik.doc - Podobne strony
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyświetlacz z matrycą punktową
Andrzej Lejman
4wyświetlacz Dot Matrix
leff
3ekran graficzny DOT MATRIX DISPLAY
Pawel Bartoszewicz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ekran graficzny DOT MATRIX DISPLAY


Explanation:
albo wyświetlacz; mam skojarzenia z drukarką igłową (dot matrix printer), ale chyba chodzi tu o sposób przedstawiania informacji na ekranie

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-29 14:08:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Dot Matrix Display, w skrócie: DMD; stosowany we współczesnych Pinballach typ wyświetlacza składający się z dużej liczby diod lub innych elementów emitujacych światło. DMD zastapił pod koniec lat 80-tych wysłużony wyświetlacz alfanumeryczny, dając twórcom Pinballi możliwość tworzenia bardzo wyrafinowanych animacji. Niektóre z nich to prawdziwe dzieła sztuki - za przykład moga posłużyć stoły: Attack From Mars czy CFTBL

http://emu.makii.pl/vp/slownik.php3?nazwa=Dot Matrix Display


    Reference: http://www.hipermarket.pl/pl/dept_23508.html
Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyświetlacz z matrycą punktową


Explanation:
np. tu:
DOC] Roehlig
Format pliku: Microsoft Word 97 - Wersja HTML
... 4x50 Watt, 2 RCA, RDS, CDR/RW, panel zdejmowany, szeroki wyświetlacz z matrycą
punktową i białą diodą LED, wybór koloru podświetlenia przycisków, DAB ...
www.essa.com.pl/gfx/cenniki/ 111_0kenwood_-_detal_09.2003.doc - Podobne strony

[DOC] Kenwood
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... 4x50 Watt, 1 RCA, RDS, CDR/RW, panel zdejmowany, szeroki wyświetlacz z matrycą
punktową i białą diodą LED, wybór koloru podświetlenia przycisków, DAB ...
www.megawat.pl/product/docs/kenwood_cennik.doc - Podobne strony


Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TomaszD
2 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyświetlacz Dot Matrix


Explanation:
czasami jest używana nazwa 'wyświetlacz punktowy'

"SL-MP80 odtwarza CD-R/RW, MP3 i WMA, pamięć 45s./100s. SL-MP70 MP3
oraz wyświetlacz "Dot Matrix", "


    Reference: http://www.panasonic.com.pl/product_oview.php?cat=16&site_pa...
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240