KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

stationary electronics tray

Polish translation: półka / szuflada / zasobnik z elektroniką


19:07 Dec 29, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: stationary electronics tray
STATIONARY ELECTRONICS TRAY

The stationary electronics resides in the electronics tray and consists of the DAS memory board (with its controller) stacked with two DAS IO boards, and two motor controllers that control scanner rotation and elevation. The stationary electronics tray is the interface between the console computer and the lasers and scanning optics.


The data acquisition circuitry in the rotating electronics (the DAS scanner) performs the scanning function and sends light retrieved from the collimators (detectors) to the Data Acquisition System (DAS) memory in the stationary electronics tray.


Chodzi o elektronike czesci nieruchomej ukladu.
Barbara Piela
Polish translation:półka / szuflada / zasobnik z elektroniką
Explanation:
Doprawdy trudno zdecydować o co chodzi, nie widząc fotografii, czy choćby rysunku.

Niektórzy użytkownicy komputerów uznają to za podstawkę pod kubek z kawą (i składają reklamację, bo zdarza się, że sama się zamyka ;-)

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Biore zasobink.
Dziekuje Wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wnęka układów elektronicznych części nieruchomej
Andrzej Mierzejewski
3 +1półka / szuflada / zasobnik z elektroniką
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
półka / szuflada / zasobnik z elektroniką


Explanation:
Doprawdy trudno zdecydować o co chodzi, nie widząc fotografii, czy choćby rysunku.

Niektórzy użytkownicy komputerów uznają to za podstawkę pod kubek z kawą (i składają reklamację, bo zdarza się, że sama się zamyka ;-)



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Biore zasobink.
Dziekuje Wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: lub korytko albo tacka
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wnęka układów elektronicznych części nieruchomej


Explanation:
analogicznie do "controller tray".
Domyślam się, że niektóre układy elektroniczne są umieszczone w ruchomym/mobilnym fragmencie urządzenia, a inne - w nieruchome/stacjonarnej części

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 6 mins (2003-12-30 11:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

odpowiedź dla A. Lejmana: tak, ale już zetknąłem się z \"tray\" w analogicznym znaczeniu, jak miejsce na moduły w urządzeniach przemysłowych. Wyobrażam sobie, że w naszym przypadku sterownik (czyli goła płytka z elementami albo kompletne urządzenie w obudowie) jest wsuwany w prowadnicach i łączy się z resztą układu za pośrednictwem sztywno przymocowanego złącza wielostykowego. Do tego jeszcze oddzielna pokrywa z wkrętami.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: wnęka to "bay"
10 hrs