KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

dual purpose fixed-sized wrench

Polish translation: klucz (nienastawny) o podwójnym zastosowaniu


22:05 Dec 29, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: dual purpose fixed-sized wrench
dual purpose fixed-sized wrench
[brak kontekstu]
xxxkgas
Polish translation:klucz (nienastawny) o podwójnym zastosowaniu
Explanation:
albo 'podwójnego przeznaczenia'

Niekoniecznie musi mieć dwie końcówki - konstrukcyjnie można to rozwiązać na wiele sposobów
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3klucz (nienastawny) o podwójnym zastosowaniu
leff
2klucz o dwóch różnych stałych końcówkach
Agnieszka Hayward


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
klucz o dwóch różnych stałych końcówkach


Explanation:
propozycja

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
klucz (nienastawny) o podwójnym zastosowaniu


Explanation:
albo 'podwójnego przeznaczenia'

Niekoniecznie musi mieć dwie końcówki - konstrukcyjnie można to rozwiązać na wiele sposobów

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  agp124
5 hrs

agree  Andrzej Lejman
10 hrs

agree  bartek
1 day 11 hrs