KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

battery bank

Polish translation: proponuję (niestety) dwa znaczenia


11:20 Dec 30, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / business plan of a manufacturing company
English term or phrase: battery bank
niestety kontekstu brak, lista produktow. Co gorsza, mam wrazenie, ze kazdy produkt jest z innej bajki, wiec pewnie zadam jeszcze kilka pytan.... wybaczcie, ze przeszkadzam w przygotowaniach sylwestrowych :-(

-Spacesaver B/Banks
-Manure Spreader
-Sand & Salt Boxes
-Road Junction posts
-Battery Bank
-Bulk Containers for Industry
GingerR
Polish translation:proponuję (niestety) dwa znaczenia
Explanation:
- bateria akumulatorów
- magazyn zużytych akumulatorów

Bez kontekstu naprawdę trudno powiedzieć, która jest bliższa prawdzie.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Bardzo dziekuje za (niestety) bogactwo odpowiedzi ;-), rowniez pozostałym odpowiadaczom.
Dobrego Nowego Roku!
Joanna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pojemnik na zużyte akumulatoryanglista
4proponuję (niestety) dwa znaczenia
Andrzej Lejman
3zestaw akumulatorów
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zestaw akumulatorów


Explanation:
np. do wspomagania rozruchu silników samochodowych w zimie, albo jako awaryjne źródło zasilania różnych urządzeń.
zgaduję, niestety...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6781

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proponuję (niestety) dwa znaczenia


Explanation:
- bateria akumulatorów
- magazyn zużytych akumulatorów

Bez kontekstu naprawdę trudno powiedzieć, która jest bliższa prawdzie.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Bardzo dziekuje za (niestety) bogactwo odpowiedzi ;-), rowniez pozostałym odpowiadaczom.
Dobrego Nowego Roku!
Joanna

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojemnik na zużyte akumulatory


Explanation:
tak to wygląda:
http://www.pdrotomouldings.co.uk/battery.htm


    Reference: http://www.pdrotomouldings.co.uk/battery.htm
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454