KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Assy, PCB, DC Power Distribution, 4 pin

Polish translation: Płytka drukowana rozdziału zasilania stałoprądowego, 4 piny


18:13 Dec 30, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Assy, PCB, DC Power Distribution, 4 pin
Spis części zamiennych ukladu laserowego:

Assy, PCB, Motor Controller
Assy, PCB, Rotation Sensor
Assy, PCB, Console Front Panel LED
Assy, PCB, DC Power Distribution, 4 pin
Assy, PCB, DC Power Distribution, 5 pin
Assy, PCB, ISA Interface
Assy, PCB, Scanner DAS IO 2
Assy, PCB, Scanner DAS IO 1
Assy, PCB, DC Power Distribution
Barbara Piela
Polish translation:Płytka drukowana rozdziału zasilania stałoprądowego, 4 piny
Explanation:
:)
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Płytka drukowana rozdziału zasilania stałoprądowego, 4 pinyWitold
4rozdzielacz prądu stałego
leff


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assy, pcb, dc power distribution, 4 pin
rozdzielacz prądu stałego


Explanation:
a co do reszty:
4 pin = 4-nóżkowy (to bardziej prawdopodobne) lub 4-wtykowy (to mniej prawdopodobne)

Assy = Assembly - zespół, zestaw (prawie napewno)
PCB = Printed Circuit Board = płytka obwodu drukowanego lub krócej - płytka drukowana (to w zasadzie pewne)


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Płytka drukowana rozdziału zasilania stałoprądowego, 4 piny


Explanation:
:)

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie
27 mins