KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

low-pile, commercial carpets

Polish translation: wykładziny (dywanowe) o krótkim włosie


18:18 Dec 30, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: low-pile, commercial carpets
Wymagania dotyczace pomieszczenia, w ktorym ma byc ustawione urządzenie (m. in. laser)

MINIMAL ARCHITECTURAL REQUIREMENTS

1. The procedure room should have a tile floor. Low-pile, commercial carpets are also allowable. Carpeted floors create dust, however, which can adversely affect the laser performance within the CTLM® system. The ceiling should be either painted plasterboard (drywall) or vinyl-covered acoustic tile. Standard gypsum acoustic tile creates dust.
Barbara Piela
Polish translation:wykładziny (dywanowe) o krótkim włosie
Explanation:
a właściwie to meszku, ale co tam
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje bardzo Wszystkim!
Biore z "krotkim wlosiem".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykładziny (dywanowe) o krótkim włosie
bartek
3 +1cienka dywanowa wykładzina podłogowa
leff


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykładziny (dywanowe) o krótkim włosie


Explanation:
a właściwie to meszku, ale co tam

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziekuje bardzo Wszystkim!
Biore z "krotkim wlosiem".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: ogólnie dostępne wykładziny ... (czyli nie jakieś specjalne)
1 min
  -> byle krótkowłose, jak jamniki. Dzięki :-)

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cienka dywanowa wykładzina podłogowa


Explanation:
nie mam pewności, ale po przejrzeniu licznych linków, zarówno z hasłem 'low-pile carpet', jak i 'high-pile carpet', doszedłem do wnisku że odnosi się to w sumie do grubości dywanu. A więc zarówno długości włosa, jak i grubości wyściółki.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: i do tego jaki piekny rym! :o)
3 hrs
  -> coż, dusza poety się odezwała ;-)