KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Baffle, Circular Light, Nomex

Polish translation: Nomex


05:09 Dec 31, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Baffle, Circular Light, Nomex
Nomex - to pewnie nazwa firmy/firmowa
Lista części zamiennych ukladu laserowego:

Mouse, MS Intellimouse, PS-2 Interface
Cable, IDE, Custom
Pad, Table Top, Foam, Vinyl Coated (oyster)
Baffle, Circular Light, Nomex
Spacer, Intermediate, Collimator Ring
Barbara Piela
Polish translation:Nomex
Explanation:
to zastrzeżony znak towarowy, a jednocześnie nazwa pospolita (jak Adidas); są to tkaniny trudnopalne używane do produkcji odzieży roboczej i ochronnej.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje!
Moze mnie to naprowdzi na tlumaczenie calosci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nomex
Andrzej Lejman
1deflektor ; źródło światła kołowego??amat


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
deflektor ; źródło światła kołowego??


Explanation:
prop. wg Sł. WNT E-P

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nomex


Explanation:
to zastrzeżony znak towarowy, a jednocześnie nazwa pospolita (jak Adidas); są to tkaniny trudnopalne używane do produkcji odzieży roboczej i ochronnej.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje!
Moze mnie to naprowdzi na tlumaczenie calosci.