KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

20A 2P Ckt Bk, 2 Pole, Magnetic, 20 Amp, 1/4 Faston

Polish translation: Odłącznik 2-biegunowy 20A, magnetyczny, konektory 1/4 cala


05:17 Dec 31, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 20A 2P Ckt Bk, 2 Pole, Magnetic, 20 Amp, 1/4 Faston
Gdyby chociaz udalo sie rozszyfrowac skrot "Ckt Bk" lub "faston"...

Lista czesci zamiennych ukladu laserowego


Fuse, 1.2 Amp, 3AG Slow Blow
Fuse, 1.5 Amp, 3AG Slow Blow
20A 2P Ckt Bk, 2 Pole, Magnetic, 20 Amp, 1/4 Faston
Fan, 120mm, 12VDC, Brushless, 120mm
Fan, 120mm, 24VDC, Brushless, 120mm
O-Ring, 0.250" ID, 0.375" OD, 70 Durometer, Buna-N
Belt, Timing, 3/8", 41, 1/2" W 52
Barbara Piela
Polish translation:Odłącznik 2-biegunowy 20A, magnetyczny, konektory 1/4 cala
Explanation:
Ckt bk = circuit breaker = odłącznik
1/4 faston - końcówki konektorowe płaskie 1/4 cala = 6,35 mm (popularne samochodowe)
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Teraz wszystko jasne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Odłącznik 2-biegunowy 20A, magnetyczny, konektory 1/4 calaTomaszD
4slow blow fuse- bezpiecznik zwłoczny; 2 pole -wył. 2 biegunowy magnetycznyamat


Discussion entries: 3





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slow blow fuse- bezpiecznik zwłoczny; 2 pole -wył. 2 biegunowy magnetyczny


Explanation:
Sł. WNT E-P

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
20a 2p ckt bk, 2 pole, magnetic, 20 amp, 1/4 faston
Odłącznik 2-biegunowy 20A, magnetyczny, konektory 1/4 cala


Explanation:
Ckt bk = circuit breaker = odłącznik
1/4 faston - końcówki konektorowe płaskie 1/4 cala = 6,35 mm (popularne samochodowe)

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553
Grading comment
Dziekuje bardzo!
Teraz wszystko jasne.