KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

dinosaur-head pliers

Polish translation: help


10:01 Dec 31, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: dinosaur-head pliers
dinosaur-head pliers
[brak kontekstu]
xxxkgas
Polish translation:help
Explanation:
może niewiele to da, ale mam kilka znalezisk:

szkoda, że nie ma kontekstu, bo w nazewnictwie polskim "krokodyl" to nazwa dość szeroka, narzędzie tego typu musi mieć mniej lub bardziej wydłużoną końcówkę (nie musi mieć "zębów") - jak np. szczypce z okrągłymi końcówkami do robienia oczek

a w angielskim - Google nie znajduje "dinosaur head pliers", "dinosaur pliers", "dino head pliers" ani "dino pliers"

inne:
"crocodile pliers" modelarskie:
http://www.internethobbies.com/internethobbies/sq5crststpl.h...
http://www.michtoy.com/MTSCnewSite/supplies_folder/tools/squ...

a tu całkiem inne "crocodile pliers": http://www.letterman.com.tw/handtools/7_14.htm

ostatecznie może chodzi o klucz francuski http://www.conrad.pl/index.php?gr=320&deep=4&page=1- - przecież wygląda jak dinozaur: http://www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs/

(to naprawdę żart ;-))
Selected response from:

anglista
Grading comment
Dzięki!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3helpanglista
3szczypce z łbem dinozaura
bartek
3krokodyl
Natalie


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krokodyl


Explanation:
Czy to przypadkiem nie tak zwany "krokodyl"?


7640 Krokodyl akum.50A
3093 Krokodyl DU?Y izolwany
9101 Krokodyl ma?y izol.
5865 Krokodyl rozruchu MTA
9103 Krokodyl ?redni izol.
http://www.led.com.pl/cenniki/mila_NARZDZIA.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szczypce z łbem dinozaura


Explanation:
widać, że nazwy są wymyślane zgodnie z fantazją (oczywiście niektóre tylko)

jako takich w sieci nie spotkałam. Masz wiesz chyba pole do popisu :-)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2003-12-31 10:33:04 GMT)
--------------------------------------------------

gdyby to był krokodyl to pod nazwą \"dinosaur-head pliers\" istniałoby w sieci. Nie ma siły :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: szczypce mają końcówki a nie łby (szczypce dinozaur?)
1 day 12 hrs

1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
help


Explanation:
może niewiele to da, ale mam kilka znalezisk:

szkoda, że nie ma kontekstu, bo w nazewnictwie polskim "krokodyl" to nazwa dość szeroka, narzędzie tego typu musi mieć mniej lub bardziej wydłużoną końcówkę (nie musi mieć "zębów") - jak np. szczypce z okrągłymi końcówkami do robienia oczek

a w angielskim - Google nie znajduje "dinosaur head pliers", "dinosaur pliers", "dino head pliers" ani "dino pliers"

inne:
"crocodile pliers" modelarskie:
http://www.internethobbies.com/internethobbies/sq5crststpl.h...
http://www.michtoy.com/MTSCnewSite/supplies_folder/tools/squ...

a tu całkiem inne "crocodile pliers": http://www.letterman.com.tw/handtools/7_14.htm

ostatecznie może chodzi o klucz francuski http://www.conrad.pl/index.php?gr=320&deep=4&page=1- - przecież wygląda jak dinozaur: http://www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs/

(to naprawdę żart ;-))

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dzięki!