USB Audio Installation CD

Polish translation: Plyta instalacyjna USB Audio

12:03 Jan 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / software installation
English term or phrase: USB Audio Installation CD
Wiadomo, o co chodzi. Ale gdzie "przyczepic" USB w polskim tlumaczeniu? Instalacyjna plyta CD Audio USB? Czy USB Audio? Czy jeszcze inaczej?
Himawari
Poland
Polish translation:Plyta instalacyjna USB Audio
Explanation:
USB dotyczy audio, na pewno nie plyty. Prawdopodobnie chodzi o system dzwiekowy USB

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 14:59:30 (GMT)
--------------------------------------------------

OK, nie system dzwiekowy: karta dzwiekowa USB; http://proaudio2.republika.pl/karta_usb_3.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 15:00:41 (GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze jedno: plyta \"CD\" nie musi byc, a urzadzenie audio ze zlaczem USB jest super, tylko strasznie dlugie, a jesli trzeba to zmiescic w tytule, to beda problemy
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje wszystkim! Wybralam te wersje, bo jest krotka i ogolnikowa, co w tym wypadku jest plusem. Plyta zawiera bowiem oprogr. ktore wychodzi daleko poza mozliwosci podlaczonego przez USB odtwarzacza CD. Propozycja Andrzeja jest elegancka jezykowo, ale wydaje mi sie w tym wypadku zbyt ograniczajaca. Przyznaje jednak bez bicia, ze sie malo na tym znam :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Instalacyjna płyta CD urządzenia audio ze złączem USB
Andrzej Lejman
4Instalacyjny dysk CD urz±dzenia audio podł±czanego do portu USB
Piotr Bienkowski
3 -1Plyta instalacyjna USB Audio
Jerzy Czopik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Plyta instalacyjna USB Audio


Explanation:
USB dotyczy audio, na pewno nie plyty. Prawdopodobnie chodzi o system dzwiekowy USB

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 14:59:30 (GMT)
--------------------------------------------------

OK, nie system dzwiekowy: karta dzwiekowa USB; http://proaudio2.republika.pl/karta_usb_3.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 15:00:41 (GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze jedno: plyta \"CD\" nie musi byc, a urzadzenie audio ze zlaczem USB jest super, tylko strasznie dlugie, a jesli trzeba to zmiescic w tytule, to beda problemy

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828
Grading comment
Dziekuje wszystkim! Wybralam te wersje, bo jest krotka i ogolnikowa, co w tym wypadku jest plusem. Plyta zawiera bowiem oprogr. ktore wychodzi daleko poza mozliwosci podlaczonego przez USB odtwarzacza CD. Propozycja Andrzeja jest elegancka jezykowo, ale wydaje mi sie w tym wypadku zbyt ograniczajaca. Przyznaje jednak bez bicia, ze sie malo na tym znam :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: USB = Universal Serial Bus w komputerach. Urządzenie audio może mieć złącze USB. Nie słyszałem o systemie dźwiękowym USB.
2 hrs
  -> Nie calkiem: http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q="karta...

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Instalacyjna płyta CD urządzenia audio ze złączem USB


Explanation:
po prostu tak

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka
7 mins

agree  leff
8 mins

agree  TomaszD
10 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: ew. ...płyta CD dla urządzenia...
2 hrs

agree  Jerzy Czopik
2 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usb audio installation cd
Instalacyjny dysk CD urz±dzenia audio podł±czanego do portu USB


Explanation:
Jeżeli to materiał "lokalizacyjny", to powinien być raczej *dysk CD*.

Patrz glosariusze Microsoftu.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 59 mins (2004-01-13 20:03:01 GMT)
--------------------------------------------------

Prawidłowy adres to:

ftp://ftp.microsoft.com/developr/MSDN/NewUp/Glossary


    Reference: http://ftp://ftp.microsoft.com/developr/MSDN/NewUp/Glossary
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search