KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

zdanie

Polish translation: Produkt może nie działać prawidłowo z układem SiS7001 PCI to USB Open Host Controller

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The product may not operate properly with the SiS7001 PCI to USB Open Host Controller
Polish translation:Produkt może nie działać prawidłowo z układem SiS7001 PCI to USB Open Host Controller
Entered by: Monika Pilecka

21:12 Jan 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: zdanie
The product may not operate properly with the SiS7001 PCI to USB Open Host Controller.

Ten "produkt" tutaj to oprogramowanie do sterowania systemem stereo via komputer. Chodzi mi o to, czy "SiS7001 PCI to USB Open Host" jest przetlumaczalne na polski, czy nie tlumaczyc.
Himawari
Poland
Nie tłumaczyć
Explanation:
SiS7001 to oznaczenie układu scalonego, a "PCI to USB Open Host Controller" to rola jaką spełnia on w komputerze. Nie istnieje polski odpowiednik, bo to jest nazwa standardu przemysłowego.
Ja bym to przetłumaczył tak:
Produkt może nie działać prawidłowo z układem SiS7001 PCI to USB Open Host Controller.
(mąż informatyk)
Selected response from:

Monika Pilecka
Poland
Grading comment
Dziekuje bardzo! Straszne sa te zawilosci "jezora" komputerowych specjalistow. Podziekowania dla meza...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Nie tłumaczyć
Monika Pilecka
4częściowo tłumaczyć
Andrzej Lejman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Nie tłumaczyć


Explanation:
SiS7001 to oznaczenie układu scalonego, a "PCI to USB Open Host Controller" to rola jaką spełnia on w komputerze. Nie istnieje polski odpowiednik, bo to jest nazwa standardu przemysłowego.
Ja bym to przetłumaczył tak:
Produkt może nie działać prawidłowo z układem SiS7001 PCI to USB Open Host Controller.
(mąż informatyk)


    Reference: http://www.gigabit.com.pl/trade/products/details/1611
Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155
Grading comment
Dziekuje bardzo! Straszne sa te zawilosci "jezora" komputerowych specjalistow. Podziekowania dla meza...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
1 hr

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
częściowo tłumaczyć


Explanation:
... może nie pracować prawidłowo z interfejsem PCI to USB Open Host Controller na układzie SiS7001.

Pełna nazwa to OHCI (Open Host Controller Interface).

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466