KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

system responds when the impuls block is set & control signal greater than 40%

Polish translation: układ reaguje po ustawieniu bloku impulsów i podaniu sygnału sterowania przekraczaj±cego 40%

13:15 Jan 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: system responds when the impuls block is set & control signal greater than 40%
instrukcja obsługi sterownika ThyroA
Sawek
Polish translation:układ reaguje po ustawieniu bloku impulsów i podaniu sygnału sterowania przekraczaj±cego 40%
Explanation:
Oto moja wersja. :) Nie jestem do końca pewien bloku impulsów. Może trochę więcej kontekstu lub dodatkowe konteksty dla "impulse block"?

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-01-16 14:14:10 GMT)
--------------------------------------------------

Po otrzymaniu na maila całego zdania:

\"The monitoring system also responds when
the impulse block is set & a control signal greater than
40% is received.\"

można również wywnioskować, że block może oznaczać tu blokadę. Szczególnie, że oryginał nie brzmi jak pisany przez \"nativa\"

\"Układ monitoruj±cy reaguje również po ustawieniu blokady impulsu, gdy sygnał sterowania przekroczy 40%\"

Caveat emptor ;) Wszystko zależy od tego, czy to pasuje do szerszego kontekstu...
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
Sławek
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3układ reaguje po ustawieniu bloku impulsów i podaniu sygnału sterowania przekraczaj±cego 40%
Piotr Bienkowski
3system odpowiada, gdy nadejdzie (przepłynie) blok impulsów, a
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
system odpowiada, gdy nadejdzie (przepłynie) blok impulsów, a


Explanation:
sygnał sterujący ma (wartość / amplitudę / napięcie) większą niż 40%


Trochę niejasne, wyrwane z kontekrtu. Przede wszystkim "impuls block ist set" jest wieloznaczne. Gdy zostanie ustalony... utworzony... określony ... itd. 40% też powinno się do czegoś odnosić, bo to przecież wartość względna.

W sumie tylko pewna podpowiedź.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
układ reaguje po ustawieniu bloku impulsów i podaniu sygnału sterowania przekraczaj±cego 40%


Explanation:
Oto moja wersja. :) Nie jestem do końca pewien bloku impulsów. Może trochę więcej kontekstu lub dodatkowe konteksty dla "impulse block"?

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2004-01-16 14:14:10 GMT)
--------------------------------------------------

Po otrzymaniu na maila całego zdania:

\"The monitoring system also responds when
the impulse block is set & a control signal greater than
40% is received.\"

można również wywnioskować, że block może oznaczać tu blokadę. Szczególnie, że oryginał nie brzmi jak pisany przez \"nativa\"

\"Układ monitoruj±cy reaguje również po ustawieniu blokady impulsu, gdy sygnał sterowania przekroczy 40%\"

Caveat emptor ;) Wszystko zależy od tego, czy to pasuje do szerszego kontekstu...

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
Sławek




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Piotr Bienkowski