KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

projection hazard

Polish translation: zagrożenie rozrzutem

08:35 Jan 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: projection hazard
odnosnie materialow niebezpiecznych klasy I
projection hazard, no mass explosion hazard.
tadream
Polish translation:zagrożenie rozrzutem
Explanation:
Podklasa 1.2
Materiały i przedmioty, które stwarzają zagrożenie rozrzutem, ale nie wybuchem masowym.
Division 1.2 Substances and articles that have a projection hazard but not a mass explosion hazard

Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zagrożenie rozrzutem
bartek
4przweidywanie, prognozowanie ryzyka, niebezpieczeństwa
Janina Nowrot


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przweidywanie, prognozowanie ryzyka, niebezpieczeństwa


Explanation:
przewidywanie lub prognozowanie ryzyka (niebezpieczeństwa)


    Multitran
Janina Nowrot
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 150

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: To jest z przepisów o klasyfikacji materiałów wybuchowych
35 mins

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zagrożenie rozrzutem


Explanation:
Podklasa 1.2
Materiały i przedmioty, które stwarzają zagrożenie rozrzutem, ale nie wybuchem masowym.
Division 1.2 Substances and articles that have a projection hazard but not a mass explosion hazard




    Reference: http://adrsite.webpark.pl/klasyfikacja.html
    Reference: http://www.mardep.gov.hk/en/ele_services/class1.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziekuje.