KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

boarding station

Polish translation: miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu

12:45 Jan 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: boarding station
na lotnisku.
tadream
Polish translation:miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu
Explanation:
miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu / poczekalnia do samolotów

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-28 13:03:13 (GMT)
--------------------------------------------------

albo po prostu:

wejście na pokład samolotu / wejście do samolotu
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4różnie
bartek
3miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu
Adam Zakrzewski


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
różnie


Explanation:
albo miejsce rozpoczęcia lotu
albo stacja kolejowa / metra przy lotnisku

dowodow zatzresienie w sieci

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu


Explanation:
miejsce oczekiwania na wejście na pokład samolotu / poczekalnia do samolotów

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-28 13:03:13 (GMT)
--------------------------------------------------

albo po prostu:

wejście na pokład samolotu / wejście do samolotu

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 912