KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

third-party application

Polish translation: aplikacja producenta innego


13:29 Sep 20, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: third-party application
Bez kontekstu. Wiadomo co to jest, chodzi tylko o dobry polski odpowiednik.
kgas
Polish translation:aplikacja producenta innego
Explanation:
jesli chodi o kontekst komputerowy
Selected response from:

adwersarz
United States
Grading comment
Dzieki!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2wniosek osoby trzeciejponar
4aplikacja producenta innegoadwersarz


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wniosek osoby trzeciej


Explanation:
wniosek osoby trzeciej
application=wniosek, podanie, zgloszenie

"Monitor Rachunkowo?ci i Finansów
... Akt III SA 4503/97. "Wy??czenie ruchomo?ci spod egzekucji na wniosek osoby trzeciej
mo?e nast?pi? nie ze wzgl?du na zasady wspó??ycia spo?ecznego ... "
www.prawo.lex.pl/czasopisma/mrif/srodki.html

"Prawo co dnia
... obywatelstwo. Zrobi to na wniosek osoby, której obywatelstwo jest stwierdzone lub na umotywowany wniosek osoby trzeciej, która wyka?e interes prawny. ... "
www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_000703/prawo/prawo_a_6...




ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Chodzi tutaj o program komputerowy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish: no doubt
14 hrs

agree  Robert Pranagal
14 days
The asker has declined this answer
Comment: Chodzi tutaj o program komputerowy

24 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplikacja producenta innego


Explanation:
jesli chodi o kontekst komputerowy

adwersarz
United States
Grading comment
Dzieki!