KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

lithium-argon liquid power supply

Polish translation: litowo-argonowe źródło paliwa (ciekłego)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lithium-argon liquid power supply
Polish translation:litowo-argonowe źródło paliwa (ciekłego)
Entered by: Ana Hermida

13:33 Oct 9, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: lithium-argon liquid power supply
lithium-argon liquid power supply
Ivona
United States
litowo-argonowe źródło paliwa (ciekłego)
Explanation:
Np. w silnikach magnetohydrodynamicznych:

"Czynnikiem roboczym mo e byç (wed ug rosnàcej efektywnoÊci): argon, lit lub wodór. Po dziesi´cioleciach zmiennego zaintereso wania NASA wznowi a w ubieg ym roku prace nad silnikami MHD"
www.swiatnauki.pl/pdf/200006/28-35/george_musser_i_mark_alp...
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks, Jacek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4litowo-argonowe źródło paliwa (ciekłego)Jacek Krankowski
3zasilanie litowo-argonowe
Robert Pranagal


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zasilanie litowo-argonowe


Explanation:
POWER SUPPLY = ZASILANIE
LITHIUM = LIT
ARGON = ARGON


Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
litowo-argonowe źródło paliwa (ciekłego)


Explanation:
Np. w silnikach magnetohydrodynamicznych:

"Czynnikiem roboczym mo e byç (wed ug rosnàcej efektywnoÊci): argon, lit lub wodór. Po dziesi´cioleciach zmiennego zaintereso wania NASA wznowi a w ubieg ym roku prace nad silnikami MHD"
www.swiatnauki.pl/pdf/200006/28-35/george_musser_i_mark_alp...

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks, Jacek.