KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

concurrent manager

Polish translation: modul szeregowania zadan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concurrent manager
Polish translation:modul szeregowania zadan
Entered by: Natalie

03:06 Oct 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: concurrent manager
"Provides administrative options that allow quick intervention, such as killing user sessions, startup and shutdown of the database, and activation and deactivation of _concurrent managers_"
Piotr
modul szeregowania zadan
Explanation:
modul wspomagajacy monitorowanie oraz administrowanie zadaniami w Oracle Applications
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5modul szeregowania zadan
Natalie
4Zbieżny dyrektoradwersarz
4współbieżny program zarządzaniaJacek Krankowski


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
współbieżny program zarządzania


Explanation:
tak podaje osobno dla "concurrent" i "manager" Duzy slownik informatyczny Szaniawskiego.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
modul szeregowania zadan


Explanation:
modul wspomagajacy monitorowanie oraz administrowanie zadaniami w Oracle Applications


Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
Dziekuje

3 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zbieżny dyrektor


Explanation:
concurrent managers =
zbieżni dyrektorowie



adwersarz
United States