KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

natural plaster basis

Polish translation: naturalny podklad pod tynk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:natural plaster basis
Polish translation:naturalny podklad pod tynk
Entered by: Natalie

04:27 Oct 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: natural plaster basis
natural plaster basis, to be mixed with water
Jacek Krankowski
naturalny podklad pod tynk
Explanation:
plaster basis to podklad(podloze) pod tynk

Tynk na trzcinie - Elewacje - Wykańczasz i remontujesz - ...
... starych, drewnianych domach podłożem pod tynki wapienne były ... drutem do ściany. Tynk trzyma się takiego ... stwierdzimy, że trzcinowy podkład jest zawilgocony ...
www.abcdom.pl/art/art.asp?artykul_id=408

Stworzy ona także stabilny podkład pod tynk. ...
www.budujemydom.realestate.com.pl/0199/default.asp?strona=1...

Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1naturalny podklad pod tynk
Natalie
1 +1"zaprawa gipsowa/tynkowa do rozrobienia z wodą"Leszek Bogdanski


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
"zaprawa gipsowa/tynkowa do rozrobienia z wodą"


Explanation:
tylko zgaduję

Leszek Bogdanski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kamil: sounds really good in the context of the sentence (ale też tylko zgaduję ;-)
2 days 4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
naturalny podklad pod tynk


Explanation:
plaster basis to podklad(podloze) pod tynk

Tynk na trzcinie - Elewacje - Wykańczasz i remontujesz - ...
... starych, drewnianych domach podłożem pod tynki wapienne były ... drutem do ściany. Tynk trzyma się takiego ... stwierdzimy, że trzcinowy podkład jest zawilgocony ...
www.abcdom.pl/art/art.asp?artykul_id=408

Stworzy ona także stabilny podkład pod tynk. ...
www.budujemydom.realestate.com.pl/0199/default.asp?strona=1...



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adwersarz
1 day 13 hrs