KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

AADT (Annual Average Daily Traffic)

Polish translation: SDR (Średni Dobowy Ruch w Roku)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:AADT (Annual Average Daily Traffic)
Polish translation:SDR (Średni Dobowy Ruch w Roku)
Entered by: Jacek Zawisza

07:54 Oct 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: AADT (Annual Average Daily Traffic)
Przeciętne dzienne natężenie ruchu w skali rocznej ???
Jacek Zawisza
Spain
OR Sredni Dobowy Ruch w Roku (SDR)
Explanation:
OR Sredni Dobowy Ruch w Roku (SDR)

"Synteza wyników Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2000 na drogach krajowych...
...Na podstawie danych uzyskanych z pomiarów przeprowadzono obliczenia i określono następujące podstawowe parametry ruchu:
średni dobowy ruch w roku (SDR) i rodzajową strukturę ruchu w punktach pomiarowych, ..."
http://www.gddp.gov.pl/doc/synteza.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Jacek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1TAK, ALBO: przecietne dzienne natezenie ruchu w danym rokuJacek Krankowski
4OR Sredni Dobowy Ruch w Roku (SDR)ponar


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
TAK, ALBO: przecietne dzienne natezenie ruchu w danym roku


Explanation:
Average Annual Daily Traffic

Total of all vehicles counted divided by 365

http://www.dot.state.co.us/TransData/traffic/help.htm

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Pranagal
35 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OR Sredni Dobowy Ruch w Roku (SDR)


Explanation:
OR Sredni Dobowy Ruch w Roku (SDR)

"Synteza wyników Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2000 na drogach krajowych...
...Na podstawie danych uzyskanych z pomiarów przeprowadzono obliczenia i określono następujące podstawowe parametry ruchu:
średni dobowy ruch w roku (SDR) i rodzajową strukturę ruchu w punktach pomiarowych, ..."
http://www.gddp.gov.pl/doc/synteza.htm


    Reference: http://www.gddp.gov.pl/doc/synteza.htm
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Jacek