KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

ehs

Polish translation: normy stanu zdrowotnego srodowiska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ehs
Polish translation:normy stanu zdrowotnego srodowiska
Entered by: Ana Hermida

16:48 Oct 14, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ehs
automotive EHS specs/recycle codes, etc
- from a EHS checklist
big_fish
normy stanu zdrowotnego srodowiska
Explanation:
jezeli EHS = Environmental Health Standards

wowczas:

environmental health = stan zdrowotny srodowiska

Tutaj moze:
specyfikacje/kody odzysku itp. dotyczące motoryzacyjnych norm stanu zdrowotnego srodowiska

Pozdrawiam,

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Ogólnie skorzystałem z sugestii. Przepraszam za wprowadzają w błąd literówkę. Oczywiście chodziło o EMS, a nie EHS.
Dziękuję i pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4normy stanu zdrowotnego srodowiskaJacek Krankowski
4zdrowie i bezbieczeństwo środowiskaadwersarz


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdrowie i bezbieczeństwo środowiska


Explanation:
if EHS =
enviromental health and safety

then it would be

zdrowie i bezbieczeństwo środowiska

adwersarz
United States
Grading comment
no way, sorry
The asker has declined this answer
Comment: no way, sorry

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
normy stanu zdrowotnego srodowiska


Explanation:
jezeli EHS = Environmental Health Standards

wowczas:

environmental health = stan zdrowotny srodowiska

Tutaj moze:
specyfikacje/kody odzysku itp. dotyczące motoryzacyjnych norm stanu zdrowotnego srodowiska

Pozdrawiam,

JK


    Acronym Finder
    Czekierda, Slownik ochrony srodowiska
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Ogólnie skorzystałem z sugestii. Przepraszam za wprowadzają w błąd literówkę. Oczywiście chodziło o EMS, a nie EHS.
Dziękuję i pozdrawiam