KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

call back server

Polish translation: serwer callback OR serwer oddzwaniania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:call back server
Polish translation:serwer callback OR serwer oddzwaniania
Entered by: Jacek Krankowski

08:05 Oct 16, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: call back server
Czy ktoś zna fachową nazwę? Serwer wybierania zwrotnego?
Bez kontekstu, pojedyncze wyrażenie w indeksie do instrukcji obsługi komunikatora, bez wyjaśnień.
Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
serwer callback OR serwer oddzwaniania
Explanation:
... BOX Zewn?trzny adapter ISDN pracuj?cy jako prosty PBX. Idealny do pod??czenia
dwóch urz?dze? analogowych (telefon, fax, modem ...). Serwer oddzwaniania. ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/dadaptery.htm

... Terminal adapter na dwa urz?dzenia analogowe, posiada funkcj? PersonalCallback
(serwer oddzwaniania, rozmowa na koszt iTA). Urz?dzenie jest cz??ci? TELES ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/ita2abbox.htm

... wybieranie numerów, funkcje alarmowe - Personal Callback -serwer oddzwaniania (przejmowanie
kosztów po??cze?) - programowanie z pod??czonego telefonu ...
www.extis.com.pl/OFERTA/TERMINAL_ADAPTERY/body_terminal_ada...

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję. Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Serwer oddzwaniania /usługa oddzwaniania
Natalie
5serwer callback OR serwer oddzwanianiaJacek Krankowski
4serwer callbackJacek Krankowski


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
serwer callback


Explanation:
Czy kto? ustawi? serwer callback
na win 98 lub win95? Standardowo nie da sie tego zrobic polecam Win NT ...
www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/jun00/3361.html

Czy kto? ustawi? serwer callback na win 98 lub win95? ...
www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/jun00/3256.html

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
serwer callback OR serwer oddzwaniania


Explanation:
... BOX Zewn?trzny adapter ISDN pracuj?cy jako prosty PBX. Idealny do pod??czenia
dwóch urz?dze? analogowych (telefon, fax, modem ...). Serwer oddzwaniania. ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/dadaptery.htm

... Terminal adapter na dwa urz?dzenia analogowe, posiada funkcj? PersonalCallback
(serwer oddzwaniania, rozmowa na koszt iTA). Urz?dzenie jest cz??ci? TELES ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/ita2abbox.htm

... wybieranie numerów, funkcje alarmowe - Personal Callback -serwer oddzwaniania (przejmowanie
kosztów po??cze?) - programowanie z pod??czonego telefonu ...
www.extis.com.pl/OFERTA/TERMINAL_ADAPTERY/body_terminal_ada...

JK


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziękuję. Ewa

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Serwer oddzwaniania /usługa oddzwaniania


Explanation:
callback = oddzwanianie
callback server = serwer oddzwaniania (lub usługa oddzwaniania)

Idealny do podłączenia
dwóch urządzeń analogowych (telefon, fax, modem ...). Serwer oddzwaniania. ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/dadaptery.htm

... Terminal adapter na dwa urządzenia analogowe, posiada funkcję PersonalCallback (serwer oddzwaniania, rozmowa na koszt iTA). Urządzenie jest częścią TELES ...
www.cellco.com.pl/teles/produkty/adaptery/ita2abbox.htm

... wybieranie numerów, funkcje alarmowe - Personal Callback -serwer oddzwaniania (przejmowanie kosztów połšczeń) - programowanie z podłšczonego telefonu ...
www.extis.com.pl/OFERTA/TERMINAL_ADAPTERY/body_terminal_ada...

lub: Usługi oddzwaniania typu callback:

Usługi oddzwaniania typu callback umożliwiają obniżenie
kosztów połączenia z Internetem nawet do 40 proc. - wszystko zależy ...
komputery.interia.pl/id/int/prz/in/www/wart&art_id=1446&cz=2


Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529