KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

QA audit

Polish translation: kontrola zapewnienia jako¶ci


10:17 Jun 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / radio
English term or phrase: QA audit
SIRA have arrived in Canada to carry out a QA audit on MRS following the issue of the ATEX system cert.
memek
Polish translation:kontrola zapewnienia jako¶ci
Explanation:
W acronymfinderze znalazłam QA - QUALITY ASSESSMENT - zapewnienie jako¶ci na pewnym poziomie
Selected response from:

dogandbone
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2audyt zapewnienia jakościxxxM_M
4quality assessment audit - autyd jako¶ci
bartek
3kontrola zapewnienia jako¶ci
dogandbone


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
qa audit
quality assessment audit - autyd jako¶ci


Explanation:
bo audyt oceny jakosci to dziwne i nie tak :-))

... audyt ISO, audit ISO, audyt jako¶ci, audyt jakosci, audit jako¶ci, ... audit systemu jako¶ci, audyt systemu jako¶ci, audit systemu jakosci, audyt ...
www.dpf-malon.com/

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 107

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): brzmi dziwnie, bo to nie jest ocena
15 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
qa audit
kontrola zapewnienia jako¶ci


Explanation:
W acronymfinderze znalazłam QA - QUALITY ASSESSMENT - zapewnienie jako¶ci na pewnym poziomie

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
qa audit
audyt zapewnienia jakości


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-06-24 10:41:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pcbc.gov.pl/Szkolenia/szkolenia.htm


xxxM_M
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 109

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): quality assurance http://www.iso9001qualityassurance.com/
7 mins
  -> dziękuję

agree  PAS: right on the money
23 mins
  -> dziękuję




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): dogandbone, xxxM_M, Joanna Borowska