KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

Two-way text messaging

Polish translation: dwukierunkowe przesyłanie wiadomości tekstowych/SMS


08:47 Aug 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Telefony komórkowe
English term or phrase: Two-way text messaging
Two-way text messaging - one of the new functions of mobile phones.
GosiaFede
United Kingdom
Polish translation:dwukierunkowe przesyłanie wiadomości tekstowych/SMS
Explanation:
w skrócie: dwukierunkowe wiadomości tekstowe/SMS

Czyli nie tylko odbiór, ale i wysylanie.

Ale jeśli to nie jakiś haczyk, to nowością było to jakieś 5-6 lat temu...
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dwukierunkowe przesyłanie wiadomości tekstowych/SMS
Maciek Drobka
4dupleksowa transmisja wiadomości tekstowychhex0


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
two-way text messaging
dwukierunkowe przesyłanie wiadomości tekstowych/SMS


Explanation:
w skrócie: dwukierunkowe wiadomości tekstowe/SMS

Czyli nie tylko odbiór, ale i wysylanie.

Ale jeśli to nie jakiś haczyk, to nowością było to jakieś 5-6 lat temu...

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 267

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski: Chyba, że mowa o przesyłaniu wiadomości tekstowych bez pośrednictwa stacji bazowej (istniejąca technologia PTT działa bez pośrednictwa stacji bazowej, ale tylko dla głosu)
4 mins
  -> no tak, chyba że to coś technicznie nowego, co jednak nie wpływa raczej na nazwę; dziękuję

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
two-way text messaging
dupleksowa transmisja wiadomości tekstowych


Explanation:
Dupleks w wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dupleks

hex0
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4