KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

backlight

Polish translation: poświetlenie całego telefonu


12:42 Mar 29, 2004
English to Polish translations [PRO]
Telecom(munications) / telephone
English term or phrase: backlight
Choose between a full backlight or screen only backlight to help conserve your battery
Czy dobrze to widzę? Podświetlenie całego telefonu? (lub tylko ekranu - jasne)
bartek
Polish translation:poświetlenie całego telefonu
Explanation:
wiele nowych modeli ma również podświetlaną klawiaturę.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki. Nie czekam na kolejne odpowiedzi, bo mi się zaraz zrobi młynek. Czas wymienić starą N. na coś nowszego. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pełne podświetlenieRobert Trojanowicz
4poświetlenie całego telefonu
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poświetlenie całego telefonu


Explanation:
wiele nowych modeli ma również podświetlaną klawiaturę.

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 167
Grading comment
Dzięki. Nie czekam na kolejne odpowiedzi, bo mi się zaraz zrobi młynek. Czas wymienić starą N. na coś nowszego. :-)

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pełne podświetlenie


Explanation:
gdyby telefon miał przezroczystą obudowę, wtedy można podświetlić cały telefon; w tym wypadku chodzi raczej o podświetlenie klawiatury i wyświetlacza (lub samego wyświetlacza w trybie oszczędzania baterii)

Robert Trojanowicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4