KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

outsourcing specialist

Polish translation: specjalistyczny (zewnętrzny) wykonawca/producent/podmiot


20:15 Feb 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
English term or phrase: outsourcing specialist
Singapore's Flextronics, an outsourcing specialist involved in the production of Ericsson's handsets
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:specjalistyczny (zewnętrzny) wykonawca/producent/podmiot
Explanation:
słuchawek na rzecz firmy Ericson

nie upierałbym się przy tym 'zewnętrznym'- z kontekstu wiadomo, że wykonują "na rzecz", a burzy to szyk zdania

Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2specjalistyczny (zewnętrzny) wykonawca/producent/podmiot
Maciej Andrzejczak
4podmiot wyspecjalizowany w outsourcingu
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podmiot wyspecjalizowany w outsourcingu


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
specjalistyczny (zewnętrzny) wykonawca/producent/podmiot


Explanation:
słuchawek na rzecz firmy Ericson

nie upierałbym się przy tym 'zewnętrznym'- z kontekstu wiadomo, że wykonują "na rzecz", a burzy to szyk zdania



Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agata Piskorska
43 mins

agree  Piotr Kurek
19 hrs