KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

proceeds to strengthen its balance sheet

Polish translation: przychody w celu poprawy bilansu


18:56 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
English term or phrase: proceeds to strengthen its balance sheet
Mr Hellström said Ericsson would use the rights issue proceeds to strengthen its balance sheet and ensure adequate working capital for when market conditions improved. "This is not about converting black holes. We will cover any losses from savings and cost-cutting".
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:przychody w celu poprawy bilansu
Explanation:
skrót myślowy, w którym chodzi o to, by poprawić *wskaźniki* oparte na bilansie firmy, np. zwrot z aktywów (ROA), stosunek zadłużenia do kapitałów firmy, etc.

Specyficzne uwarunkowania polskiej gospodarki sprawiają, że tylko dogłębna wiedza
na temat księgowości pozwala znacząco poprawić bilans firmy. ...
www.mazars.pl/ksiegowosc.html

W ubiegłym roku został on sprzedany spółce zależnej Apeximu, by poprawić bilans
spółki-matki. Zostanie więc znaleziony kupiec końcowy. ...
www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=4234

Aport rzeczowy, który miał poprawić
bilans spółki nie został skonsumowany. Otóż nie ma ...
www.piotrkow.pl/rada/sesje/protokol/25.doc

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przychody w celu poprawy bilansuMarek Daroszewski (MrMarDar)
4(wykorzystać) wpływy dla poprawy danych bilansowych
Adam Lankamer


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wykorzystać) wpływy dla poprawy danych bilansowych


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 92

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przychody w celu poprawy bilansu


Explanation:
skrót myślowy, w którym chodzi o to, by poprawić *wskaźniki* oparte na bilansie firmy, np. zwrot z aktywów (ROA), stosunek zadłużenia do kapitałów firmy, etc.

Specyficzne uwarunkowania polskiej gospodarki sprawiają, że tylko dogłębna wiedza
na temat księgowości pozwala znacząco poprawić bilans firmy. ...
www.mazars.pl/ksiegowosc.html

W ubiegłym roku został on sprzedany spółce zależnej Apeximu, by poprawić bilans
spółki-matki. Zostanie więc znaleziony kupiec końcowy. ...
www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=4234

Aport rzeczowy, który miał poprawić
bilans spółki nie został skonsumowany. Otóż nie ma ...
www.piotrkow.pl/rada/sesje/protokol/25.doc



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
dzieki!