KudoZ home » English to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

casual hip

Polish translation: najnowsze trendy mody


14:28 Aug 28, 2010
English to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / style
English term or phrase: casual hip
Kontekst:
With the satin lapels and the eye-catching buttons, the double-breasted suit from the men’s collection creates just the right mix of classic chic and casual hip
JamJest
Polish translation:najnowsze trendy mody
Explanation:
polaczenie klasycznej elegancji z najnowszymi trendami mody

"najnowszymi" dlatego, ze w moim odczuciu "hip" to jeszcze bardziej na czasie niz "fashionable"
Selected response from:

Bubz
Grading comment
Chyba rzeczywiście o top chodzi, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3najnowsze trendy modyBubz
3swobodna elegancjaMagdalena Ufland


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
swobodna elegancja


Explanation:
swobodna elegancja - termin dosyć często spotykany, więc mam nadzieję, że się przyda

Magdalena Ufland
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
najnowsze trendy mody


Explanation:
polaczenie klasycznej elegancji z najnowszymi trendami mody

"najnowszymi" dlatego, ze w moim odczuciu "hip" to jeszcze bardziej na czasie niz "fashionable"

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
Chyba rzeczywiście o top chodzi, dziękuję