KudoZ home » English to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Under Arm

Polish translation: pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Under Arm
Polish translation:pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym
Entered by: Serenadele

08:34 Nov 9, 2013
English to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: Under Arm
Na liście:
Under Arm
(like an under arm panel in a garment)

Side
(like a side panel in a garment)
asia20002
Poland
pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym
Explanation:
pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym

pionowa część tkaniny, wstawka boczna pod pachą...od pachy w dół... zazwyczaj z innego materiału lub koloru

stanowi element dekoracji

--------------------------------------------------
Note added at   35 min (2013-11-09 09:09:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/q5vrqf2

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli już, to klin boczny pod pachą

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:02:05 GMT)
--------------------------------------------------

under arm - pod pachą, pod dołem pachowym

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:10:25 GMT)
--------------------------------------------------

dla odmiany Side to będzie Bok

(Klin boczny) wstawka boczna - czyli może znajdować się również np. po bokach nóg... np. wstawki po bokach spodni
Selected response from:

Serenadele
Poland
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowymSerenadele
4pacha (otwór na ramię w ubraniu)Ryszard Rybicki


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
under arm
pacha (otwór na ramię w ubraniu)


Explanation:
W krawiectwie również ta część odzieży pod stawem ramiennym. Spotykałem też określenia "panel (klin) boczny" dla "under arm panel". Nie wiadomo, czy chodzi tu o element ubioru, czy chodzi o otwór na ramię.




    W
Ryszard Rybicki
Poland
Native speaker of: Polish

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
under arm panel
pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym


Explanation:
pas tkaniny, wstawka wszyta pod dołem pachowym

pionowa część tkaniny, wstawka boczna pod pachą...od pachy w dół... zazwyczaj z innego materiału lub koloru

stanowi element dekoracji

--------------------------------------------------
Note added at   35 min (2013-11-09 09:09:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/q5vrqf2

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli już, to klin boczny pod pachą

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:02:05 GMT)
--------------------------------------------------

under arm - pod pachą, pod dołem pachowym

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2013-11-09 11:10:25 GMT)
--------------------------------------------------

dla odmiany Side to będzie Bok

(Klin boczny) wstawka boczna - czyli może znajdować się również np. po bokach nóg... np. wstawki po bokach spodni


Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziękuję.