KudoZ home » English to Polish » Tourism & Travel

The pedestrianized centre of Larisa

Polish translation: centrum miasta zamienione w strefe piesza / strefa piesza w centrum miasta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The pedestrianized centre
Polish translation:centrum miasta zamienione w strefe piesza / strefa piesza w centrum miasta
Entered by: Akilegna

13:51 Feb 25, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tourism & Travel / tourism
English term or phrase: The pedestrianized centre of Larisa
czy tutaj chodzi o tzw rynek miasta?
Akilegna
centrum Larisy zamienione w strefe piesza / strefa piesza w centrum Larisy
Explanation:
Trasa 4
... po lewej stronie ulicy Bernoláka. Strefa piesza obejmuje ca?e centrum, gdzie
warto zwiedzi? najstarszy gotycki ko?ció?ek ?w. Marcina (opodal parkingu ...
www.pinkwart.z-ne.pl/slowacja/trasa4.htm



Wagabunda - Biuro Turystyki Kwalifikowanej
... mu pozycj? centralnego punktu komunikacyjnego. Centrum starego miasta stanowi strefa
piesza, z mo?liwo?ci? jazdy na rowerze. Szczególnie godna uwagi jest ...
www.wagabunda.com.pl/rowery/roww5.html


... po lewej, przed wej?ciem do parku. Centrum i strefa piesza obejmuj? Plac Wolno?ci
i tym razem w zasadzie s? pozbawione zabytków. Warto zwiedzi? park i ...
www.info.zakopane.pl/dane/slowacja/s15.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
stokrotne dzieki!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3centrum Larisy zamienione w strefe piesza / strefa piesza w centrum LarisyJacek Krankowski
4 +1P.S.Jacek Krankowski


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
centrum Larisy zamienione w strefe piesza / strefa piesza w centrum Larisy


Explanation:
Trasa 4
... po lewej stronie ulicy Bernoláka. Strefa piesza obejmuje ca?e centrum, gdzie
warto zwiedzi? najstarszy gotycki ko?ció?ek ?w. Marcina (opodal parkingu ...
www.pinkwart.z-ne.pl/slowacja/trasa4.htm



Wagabunda - Biuro Turystyki Kwalifikowanej
... mu pozycj? centralnego punktu komunikacyjnego. Centrum starego miasta stanowi strefa
piesza, z mo?liwo?ci? jazdy na rowerze. Szczególnie godna uwagi jest ...
www.wagabunda.com.pl/rowery/roww5.html


... po lewej, przed wej?ciem do parku. Centrum i strefa piesza obejmuj? Plac Wolno?ci
i tym razem w zasadzie s? pozbawione zabytków. Warto zwiedzi? park i ...
www.info.zakopane.pl/dane/slowacja/s15.html


Jacek Krankowski
Grading comment
stokrotne dzieki!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: "zadeptane" centrum L.
1 min

agree  Romuald Pawlikowski
2 mins

agree  Hanna Burdon
11 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
P.S.


Explanation:
"deptak" w centrum Larisy

Jacek Krankowski

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Podkanski: mozna tez centrum miasta wylaczone z ruchu samochodowego
1 hr